PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG : MENYESAL SAYA LAMBAT BERTINDAK

MOTIVASI



Menyesal saya lambat BERTINDAK utk menuju ke PUNCAK..lama saya di zon selasa dalam Shaklee nak naik Senior Supervisor pun makan setahun..sy akui dulu sy segan dgn geng2 shaklee.malu nak bertanya...xreti bergaul sebab rasa org lain lg hebat.otak org biz dan mkn gaji xsama sebab tu sy malu susah nak msk dgn diorg.kalau nak borak pun sy xreti nak amik port.sy tau rakan2 biz sy ramai buat part time...tp sy dlu cpt down tgk org lain lebih lagi..daku sentiasa rasa rendah diri...

TAPI sy SEDAR yg sy PERLU BERUBAH.buang sikap malu.kena rajin bertanya MENTOR.bukan buat pandai sorang2 je.ada IMPIAN tapi USAHA KURANG.pergi kelas ilmu dan seminar.

Alhamdulillah sy temui IMPIAN saya utk capai ke tahap ini.Sy dah MENGGAPAI BINTANG. Tapi sy MAHU lahirkan ramai BINTANG2 MASTER dlm grup DESIRE..

Ank2 cucu cicit ku...sy yakin kalian pernah dan merasa spt sy rasa.punya impian ttp ada sikap malu dan kurg keyakinan diri.Tonjolkan lah diri anda. Nak berjaya bertindak..jgn ikut org lain yg xgerak2.kita ikut mrk dah berjaya. IMPIAN msg2 BESAR.USAHA pun kenalah BESAR kan??

Sy doakan moga kalian semua dpt MENGGAPAI BINTANG sbg MASTER COORDINATOR...amin....

Salam sayang,

Siti Nusrat Raihan Idris
Master Coordinator

Comments

ZannaMazlan said…
Insyaallah nenda...saya akan ikut jejak langkah nenda, sbnrnya sya selalu ikut perkembangan pasal shaklee kat blog @fb...saya ank pd mommy misriah.. :)

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER