KEKAL CERGAS, BERTENAGA DAN AKTIF KETIKA MENGANDUNG

SET KEHAMILAN SHAKLEE BANTU IBU KEKAL CERGAS DAN AKTIF


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua....
Moga kalian semua sihat tau...al maklum dah musim-musim lepas raya terlebih makan ke....So back to normal jaga pemakanan tau..pastikan amalkan makanan berkhasiat in shaa Allah pasti kesihatan terjamin..
Apapun jika anda seorang yang bukan pengamal ikut piramid makanan disarankan untuk mengambil makanan tambahan. contoh macam vitamin Shaklee..Bukan kerana saya dealer semata-mata tetapi hasil dari pengalaman dari pengguna terus jadi ahli untuk nikmati vitamin yang hebat ini.

Ok tak mau celoteh panjang-panjanglah..hehe...Saya nak share testimoni fresh dari geng Shaklee ku ini Kak Normila kini hamil 11 minggu. Beliau sendiri amalkan set kehamilan Shaklee dan merasa sangat teruja. Mana taknya sesetengah ibu mengandung mengalami alahan teruk dan tidak bertenaga namun beliau masih kekal aktif,cergas dan bertenaga sampai kawan-kawan pun hairan. Hairan ada risau pun adakan. Yelah ibu mengandung mana boleh nak buat kerja berat-berat kan. Nak jaga kandungan kan..Apa pun semuanya bergantung kepada tiap badan ibu juga. Kita sebagai ibu mengandung perlu ikhtiar juga untuk kesihatan diri sendiri malah anak dalam kandungan. Malah yang ada anak lain pun tak boleh diabaikan. So kalau lembik je kesian kat suami dan anak-anak yang lain..

Jom baca apa sharing kak Normila ni



cergas dengan set hamil


Dah bacakan sharing kak Normila ni..serius teruja...saya memang tiada pengalaman amalkan vitamin shaklee semasa mengandung. Pengalaman penyusuan adalah...apa pun Shaklee pilihan saya dan keluarga serta ramai ibu-ibu di luar sana dari Set Kesuburan, Set Mengandung, Set Berpantang,Set Penyusuan serta bermacam-macam lagi set kesihatan untuk anda.

Jadi anda nak juga cuba Set Hamil ni..klik SINI untuk info set hamil.



Sekian sahaja sharing saya tentang testimoni Set Ibu hamil nantikan lebih banyak lagi perkongsian menarik..


Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan Shaklee Klang


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?
SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
HAFIEZ 017-2121160
MASTER COORDINATOR SHAKLEE 

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG


Comments

Yatty said…
Nice blog with good info master ;-)

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER