PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG : DAKU PENGGUNA TEGAR VITAMIN SHAKLEE

SHAKLEE PILIHAN HATIKU


Assalamualaikum dan salam ceria semua...
Saja nak share saya begitu teruja dengan kesan positif selepas amalkan vitamin Shaklee kini lebih 3 tahun. Bonus juga amik set menyusu terus terjebak amalkan vitamin lain terutama untuk kesihatan kulit.


In shaa Allah saya akan amalkan berterusan sehingga akhir hayat saya..sebab saya yakin semua orang nak amalkan pemakanan ikut piramid pun tak mampukan.


So cara saya dengan amalkan vitamin Shaklee. Ni vitamin bukan ubat. Apapun yg penting kena cukup minum air dan amalkan dengan konsisten. Saya seorang yang penyabar. Nak dapat kesan kulit sihat bukan ambil masa seminggu sebulan dua k...amalkan secara berterusan dan sabar.pasti hasilnya superb!

Nak tau vitamin yg sy amalkan???? Jeng..jeng..jeng....cer teka...untuk info vitamin kecantikan kulit 
KLIK SINI


Jom kita sama-sama menjaga kesihatan dalaman dan luaran.






Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan Shaklee Klang


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?
SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
HAFIEZ 017-2121160
MASTER COORDINATOR SHAKLEE 

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER