SOYA TERBAIK UNTUK IBU MENGANDUNG

ESP SHAKLEE SOYA TERBAIK DAN BERKHASIAT

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pembaca...
Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya untuk mencari info-info untuk anda.
Alhamdulillah harini nak berkongsi tentang hot produk SHAKLEE apa lagi kalau bukan ESP ( Energizing Soy protein) yang mendapat kegemaran ramai malah saya sendiri pengamal tegar ESP Shaklee.

Harini nak berkongsi ESP sesuai ke tidak dengan ibu mengandung ni. Sebenarnya ramai yang was-was lagi tentang mengamalkan ESP semasa mengandung. Mana taknya desas desus memberitau esp ni soya boleh sebabkan kulit sensitif malah tak sesuai untuk bayi lelaki sebab mengurangkan hormon lelaki lebih kepada perempuan..macam-macamlah andaian dan jadi orang nak makan pun takut kan. 

Sebenarnya dalam apa jua kita makan perlulah berpada-pada. Kalau kita amal soya kotak dan jual di pasar pun belum tentu berkhasiat bukan? Mengandungi bahan pengawet malah kandungan air gula yang tinggi. Berbeza dengan ESP Shaklee itu sendiri merupakan soya yang dicuci dengan air berbanding sesetengah soya dicuci dengan alkohol yang menghilangkan khasiat protein di dalamnya. ESP juga di proses pada suhu yang sangat rendah untuk mengekalkan keaslian soya itu sendiri. Malah esp juga merupakan soya jenis non gmo iaitu ia tidak diubah genetiknya dalam proses penghasilan dan ia diambil bila soya betul-betul matang ye.

Haa.....panjang lebar juga penjelasan pasal soya ni kan. hehe...jadi semua orang kena taulah tak semua soya sama di pasaran. Dan harga esp shaklee juga bersesuaian dengan kualitinya. Nama pun supplement kan ekslusif so tiada dijual di kedai-kedai dan pasar-pasar.

Ibu -ibu mengandung boleh tengok kelebihan ESP untuk anda.





KELEBIHAN ESP UNTUK IBU MENGANDUNG

1. Memberi tenaga sepanjang hari - Ini terbukti semasa bulan puasa ramai ibu mengandng amalkan untuk kekal bertenaga dan dapat berpuasa penuh lagi.

2. Kenyang dan meningkatkan metabolisme badan - Memang diakui ramai bukan sahaja ibu mengandung malah mereka yang nak diet pun sangat sesuai amalkan Esp ni.

3. Membantu penyerapan vitamin dengan lebih baik - Jika ada amalkan vitamin lain protein sangat penting untuk menyerap vitamin dengan lebih baik. Jom pilih vitamin Shaklee.

4. Kulit bayi cantik,cerah dan halus - haa...ini memang ramai yang akuinya tau. Keluar-keluar je bayi sangatlah comel. Kulit bersih dan cantik serta cerah. Kuasa Allah..

5.Membantu perkembangan fetus.

6.Membantu  meningkatkan paras kolestrol baik dan jantung

7. Menurunkan paras gula dalam badan - Ini pun terbukti terutama ibu yang menghidap kencing manis semasa mengandung. Mereka yang mengambil insulin tidak digalakkan mengamalkan esp ye.


Ok dah tau kan kelebihan Esp ni untuk ibu mengandung. Jom saya nak kongsikan pengalaman mereka yang dah amalkan Esp.

Testimoni daripada Ila Tina
Beliau amalkan esp semasa mengandung alhamdulillah anak sihat malah kulit putih gebu. Beliau meneruskan pengambilan esp untuk penyusuan.


Alhamdulillah happy dengan sharing beliau. Jadi tiada isu yang menunjukkan kulit baby sensitif. Actually banyak lagi testimoni. Tunggu next entry saya akan share lagi ye...

untuk lebih info tentang ESP klik SINI 



Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang dan Shaklee Klang


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?
SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
HAFIEZ 017-2121160
MASTER COORDINATOR SHAKLEE 

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER