Cadar Basah Kuyup Tiap Kali Bangun Pagi

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.   






Alhamdulillah, tips esklusif ini semakin hebat diperkatakan....ramai yang dah cuba. Mereka sendiri kagum dengan hasil yang mereka temui. Ini bukan omongan kosong. Ianya klinikal test...ramai ibu diluar sana yang telah mencubanya. Jangan ketinggalan untuk dapatkan tips esklusif ini tau....

Jika anda masih belum menerima Tips tersebut, jangan lupa emailkan kepada saya di ct_nusrat@yahoo.com  bertajuk “Saya Mahu Tips Istimewa Itu” dengan menyatakan nama dan kali terakhir anda membeli melalui saya (Trial Pack @ Fullpack). Saya akan segera memberi tips itu kepada anda! Mudah kan?

Credit Kak N


Salam sayang semua...actually, sepatutnya ummi menulis kisah/testimonial abah ummi dalam menggunakan supplement shaklee dalam merawat sakit perut dan cirit biritnya tetapi ummi terpaksa tunda dulu sbb baru sekejap td ummi dapat sms drpd sepupu ummi yang baru sahaja mencuba set b (Vitalea, B Compleks, Vitamin C dan alfalfa) + Energizing Soy Protein + Ostematrix (Kalsium Magnesium) dan ummi share "rahsia ajaib geng gbs" ttg pengambilan vitamin pd waktu yang tepat dan bersesuaian dan ini respons sepupu ummi tu...





Mesti kalian tertanya2 kan apa agaknya 'RAHSIA AJAIB' tersebut...tadaaaa...biarlah rahsia...hehehe...tak la...biarlah ianya menjadi hak eksklusif pengedar sah SHAKLEE GBS dan customer2 yang ummi sayangiii...

Anda bagaimana? Mahu mencuba tips esklusif kami? Dapatkan trial pack dalam pakej Tripple M kami dengan harga terendah iaitu hanya RM250 sahaja.

Mom's Marvellouse Milk. 
Making More Milk. 
Making Mummilicous Milk.

Apa dalam pakej Tripple M ini?


Set 3M

* Mengandungi Multivitamin lengkap dengan zat besi, Vitamin B, Vitamin C, Kalsium, Alfalfa dan ESP.
* Sangat dicadangkan untuk ibu
 yang mengalami masalah penyusuan.
* Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari… maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau ketiadaan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.
* Set yang paling sesuai untuk ibu yang mempunyai stok yang sedikit, atau yang tidak mempunyai stok susu yang banyak
* Bagi ibu-ibu yang baru mula nak menyimpan stok ini adalah pilihan yang tepat
Set yang paling sesuai untuk ibu yang ingin relaktasi / induce relactation -contohnya ibu telah berhentikan menyusui anak, jika mengamalkan set ini, bersedia untuk pam dengan kerap bagi stimulasi susu, bersama2 tips yang saya bagi, insyaAllah penyusuan boleh dimulakan semula dengan syarat ibu kuat 
berusaha.

Testimoni yg best ni

"Eiya...memang menjadik sungguh...giler beb...aku pelik sbb rasa baru jek breast feed anak aku sampai 'kosong'...tapi tak lama lepas tu berat balik sampai menitik beb...jgn tak caya..menitikkkk...jenuh muntah anak aku nak perabih susu yg aku perah ni...pastu..jenuh aku kena basuh cadar hr2...sbb tiap kali bangun tido mesti kuyup cadar beb!!!...it's really work it!!!"





Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER