Susu lebih Meriah, Pekat dan Berkrim

niJangan salah faham yek. Susu yang saya maksudkan ni bukan susu lembu, susu formula dan bukan jugak susu pekat F&N tu tapi SUSU BADAN saya. Kenapa saya cakap macam tu? Sebabnya saya telah mengamalkan makan vitamin sebagai makanan tambahan saya. Saya telah dapat lihat dan rasa keberkesannya setelah menajdi pengguna produk kesihatan SHAKLEE.
  Sebelum saya produk kesihatan tersebut, susu badan saya amat kurang bila di pam tambah pulak cair dan berwarna putih. Rasa macam tak berseri je..hehe..(susu pun nak seri jugak ke..oo mesti). Alhamdulillah saya tergerak hati mencuba produk Shaklee Set B (Set breastfeeding iaitu vitalea, b complex, Vit c dan Alfafa) apabila melihat kawan lama saya Salwa di laman fb nye mendapat hasil susu yang di pam nye begitu meriah manakal peubahan pada warna susu bertambah bila makan supplement tersebut.
  So saya ambik peluang untuk cuba supplement tersebut dengan Set Trial Pack melalui Kak N bagi tempoh sebulan percubaan. Baru sehari makan saya dah dapat lihat perubahan pada susu saya malah anak saya lebih kenyang sebab tidak menyusu lama seperti sebelumnya. Testimoni dari semua pengguna pun menyatakan perkara yang sama iaitu susu bertambah pekat. Nampak lebih menyelerakan walaupn susu tersebut diminum anak kita sendiri.
  Tapi percaya tak kalau saya sendiri terpikat dengan susu saya sendiri..haha...Kenapa saya cakap macam tu? Sebab saya telah merasa susu saya sendiri yang pekat tu..(huby saya cakap da buang tebiat ke..haha...)Tak taulah kalau orang lain yang pernah rasa susu sendiri. Tapi dengan jujur dan selambanye rasa die memg sedap dan manis macam rasa sayur pun ada. Bau die cam tumbuh-tumbuhan..hehe...
  Apa yang dapat saya simpulkan kat sini, supplement Shaklee Set B merupakan suplemen terbaik untuk ibu yang menyusukan anaknya. Mala khasiat vitamin tersebut yang kita makan akan disalurkan kepada anak kita. Alhamdulliah anak saya semakin sihat dan jarang kena penyakit.

    inilah hasil susu saya yang dipam kaler die pekat n berkrim kan...

Bagi mereka yg mempunyai kekangan kewangan dapatkan set breastfeeding (trial pack = pos percuma + hadiah percuma!)  untuk 30-hari dan full set dengan hanya RM241 (bg Semenanjung) untuk 4 bulan.

Boleh hubungi saya di ct_nusrat@yahoo.com atau sms ke 012 2549388 untuk info lanjut

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER