Biz Shaklee Secara Online bagi Suri Rumah dan mereka yg mencari pendapatan Sampingan

 Menjana pendapatan dari rumah mahupun sampingan bersama kami?

Alhamdulilah seminggu sudah selesailah forum Euphoria antara terbesar yang pernah saya hadiri di Hotel Sri Petaling pada 7 Oktober 2012. Ni kali kedua seminar yang dianjurkan Puan Pengetua kami Puan Norita(upline sy yg plg best dan sporting) dan suami beliau sbg penganjur majlis ilmu ini. Saya amat berterima kasihdan teruja dengan segala perkongsian tentang biz Shaklee ni antara speakernya ialah Master Farah Alias, Puan Arnie [ founder of Genkimomma], Puan Tuty untuk bahagian pengetahuan produk.Tak ketinggalan Puan Norita dan suami turut berkongsi rahsian kejayaan mereka malah utk tingkatkan usaha dalam biz...


So ibu2 dan wanita di luar sana terutama mereka yg dah pernah consume Shaklee dan merasa kebaikan produk.Inilah peluang anda utk menambah pendapatan keluarga dan sebagai side income walaupun dah ada kerja tetap masih boleh biz online ni lagi.
Saya sendiri ada kerja tetap bekerja dgn gomen lg.Alhamdulillah bonus Shaklee melebihi gaji tetap.Sape nak bagikan yg penting keep sharing,jangan malu2 dan usaha tangga kejayaan..yeah!Sokongan suami yg paling penting ye!

                                     Bergambar beramai2 dgn ibu2 dan wanita grup Euphoria.. 
  para ibu dan wanita yg khusyuk mendengar taklimat
                                          Ibu bersama ank masing2..  Ni salah satu gambar dari seminar sebelum ni.sy yg belakang sekali sedang menyusu ank..;)..   Keistimewaan kami,ibu boleh membawa ank2 ke seminar dgn istilah lain seminar ni lbh kpd friendly children.Saya sendiri turut bawa ank dan suami sebagai peneman memandangkan ank masih lagi menyusu badan.Tiada masalah utk saya utk tinggalkan pd org lain utk jaga.En huby leh tlg jaga..;)..Nak susu dtg je kat mama..hii...    
Jangan terkejut ye kami hanya grup wanita sahaja yg memonopoli pasaran Shaklee di Malaysia. Malah grup biz lain kagum dgn grup hebat kami. Rahsianya?Tentulah kami ada grup perbincangan di FB mengenai marketing plan.Saling berkongsi ilmu dan sharing tentang produk dan masalah kesihatan yg berkaitan dgn produk.  Kalian juga akn mendapat guide drpd saya sekiranya join ahli bwh sy (downline) utk bagaimana utk  bermula dan  tips2 kejayaan serta murah rezki.Alhamdulillah saya sendiri amalkan tips dari upline saya maka tugas saya pula utk turunkan ilmu pada downline pula.Ingat hanya mereka yg berusaha dan tidak putus asa pasti berjaya.  
perkongsian drpd downline saya sendiri Adah Yusof.Beliau hanya seorang suri rumah sahaja 

 Anda bila lagi??   Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 852419 sebagai sponsor/upline.

Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 WM/ RM85 EM(jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).

Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar, tak perlu maintain point atau wajib membuat ada pembelian.



Apa kelebihan menjadi ahli?


1) Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
2) Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
3) Jika berminat untuk berbiz, ada kelas tertutup disediakan oleh Pengasas Euphoria (puan Noria) melalui blog tertutup khas untuk ini.
4) Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).



PERBEZAAN KAMI :
# Perniagaan berasaskan produk Shaklee
# Sistem yang halal
# Gabungan 3 elemen RAHSIA dalam perniagaan
OFFER BEST ini hanya terdapat dalam kumpulan kami sahaja!

Berminat? Boleh emailkan kepada sayact_nusrat@yahoo.com/sms saya 017-2549388 supaya saya boleh daftarkan dalam kumpulan kami. 

Jumpa anda di puncak kejayaan.






LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
ID SHAKLEE : 852419
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER