PENGESAHAN PRODUK :- SHAKLEE DIFFERENT

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Di Shaklee, penyelidikan sainstifik telah menjadi strategi korporat kami selama lebih daripada 30 tahun. Komitmen syarikat dalam penyelidikan saintifik dan klinikal telah membezakan SHAKLEE daripada persaingan dan telah melahirkan lebih 100 laporan saintifik - 90 daripadanya diterbitkan untuk jurnal sainstifik bagi rujukan para sainstis yang menyatakan produk SHAKLEE selamat dan berkesan.

SAya nak share dengan semua penyelidikan sainstifik dan kajian-kajian klinikal SHAKLEE yang dijalankan ke atas HOT ITEM!!!!!...jom baca..anda pasti TERUJA....saya sudah semestinya!@!!!!!.. tak salah saya memilih SHAKLEE..;.

1) Kajian kemuncak SHAKLEE menunjukkan yang pengguna suplemen SHAKLEE dalam jangka masa panjang telah memberikan kesihatan yang lebih baik daripada pengguna multivitamin yang lain ataupun mereka yang tidak mengambil suplemen lansung.

2) Vitalea membantu orang dewasa yang berumur mengekalkan kesihatan yang baik.

3) Pelan Shaklee Cinch Shakes membantu orang yang bersenam secara teratur memiliki 25% lebih banyak otot dan hilang 50% lebih lemak badan.

4) Shaklee Perfomance ( Perfomance drink), memberikan ketahanan fizikal kepada para pengguna basikal dan mereka yang aktif.malah ibu yg menyusu dan mengandung boleh consume utk elakkan badan terhidrat terutama ketika berpuasa(saya sendiri amalkannya sewaktu berpuasa memang bertenaga)

5) Shaklee Sustained Release vitamin C 500mg=7 setengah biji oren dgn membekalkan vitamin C seumpama sebiji setengah buah oren setiap jam untuk lima jam berterusan

6) Shaklee Nutriferon dapat meningkatkan tindak balas imun badan.(malah cadangan oleh doktor utk anak2 yg demam dan orang dewasa yg tidak sihat)

7) Ostematrix meningkatkan tahap kalsium dalam darah selama 12 jam.

* berdasarkan kajian awal dan pelipatan kulit dengan ukuran angkup mentaksir badan dan jisim lemak.

apa lagi?????...jom dapatkan suplemen pilihan anda SEKARANG JUGA!!!!!!




LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
ID SHAKLEE : 852419
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER