TESTIMONI SET B- BERJAYA MENYUSUKAN ANAK ANGKAT BELIAU DENGAN JAYANYA

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Salam semua,...harap kalian sihat hendaknya..

Harini Raihan nak share testimoni daripada salah seorang customer saya yang sangat saya kagumi kerana usaha beliau untuk menyusu anak angkat beliau dengan jayanya..

Saya menerima email perkongsian beliau betapa gembiranya setelah consume set penyusuan Euphoria terdiri dari vitamin-vitamin Shaklee yg semestinya menjadi pilihan ramai ibu2 menyusu dan mereka yang mementingkan kesihatan..

Jom baca email dr Mama Segera(nama samaran)







* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 

Untuk info set menyusu leh refer cni ye



Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Shaklee
ID SHAKLEE : 852419
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER