Testimoni Mealshake: Alhamdulillah Selera Anak Makin Bertambah


 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Alhamdulillah beliau puas hati dengan Mealshake semestinya utk kebaikan si manja..


[Testimoni awal Meal shakes]:

As slm semua.. sy nak share sikit tentang meal shakes. Baru je beli khamis 11/10/12 ritu. stat bagi makan on jumaat. now baru hari is
nin.. sy bagi anak sy 1year7months makan 1/2 sudu yg biasa sukatan sudu susu tu mix ngn 6-8oz susu dia..(every morning).. alhamdulillah nampak perubahan dr segi keinginan dia nk makan.dah tak bersepah2 dah meja..dah tak meluah balik dah makanan yg masuk mulut..sgt gembira lah.. syukur sgt2.. mood dia pon semakin ceria.. :)

utk info mealshake leh refer cnihttp://babyqaireen.blogspot.com/search/label/Meal%20Shake

 



* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.  


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Biz
ID SHAKLEE : 852419
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER