TESTIMONI ESP -bAJU LENCUN DENGAN SUSU

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


 Bulan Oktober bulan rezeki EXTRAVAGANZA!!!

Offer by Shaklee ESP buy 6 FREE 1!!!
So nak tahu apa OFFER EUPHORIA???
PM saya hari ini!!!!




Bulan ni ESP menjadi buruan ramai orang terutama ibu menyusu dan mereka yang nak cantik!Jom dapatkannya hari ini sebelum kehabisan!!!!

nak CANTIK.. nak KURUS... nak TEGANG.. nak ANJAL.. nak GEBUS.. nak SUSU BANYAK.. nak SIHAT... JOM amalkan ESP.. 



PROMO OKTOBER 2012
 

                                                 
Harga Runcit : RM150 (WM) / RM 155 (EM)
Harga SPECIAL : RM $$$.$$



Penangan ESP.kisahnya esp habis sabtu aritu.tunggu closing br beli.isnin mmg pasan susu dropped sket.smlm beli esp,mlm td start minum balik,pg td baju lencun dgn susu.pam kt opis dpt 15oz sekali pam.hah amik ko.hehe.alhamdulillah








Tahukah anda "Keperluan protien sangat perlu diutamakan kerana protien diperlukan untuk pertumbuhan dan pembesaran. Protien merupakan nutrien utama dalam pengeluaran susuibu maka keperluan protien oleh seorang ibu turut meningkat selain  keperluan vitamin dan mineral turut meningkat antara 25 hingga 50% sementara sesetengah vitamin seperti asid folik dan zat besi meningkat sehingga 100 hingga 300 peratus. "

Pengambilan ESP @ Energizing Soy Protein sememangnya diketahui mempercepatkan penghasilan susu badan, dengan syarat, anda mematuhi konsep asas penyusuan susu ibu iaitu ‘supply and demand’

ESP : Ada apa dengan ESP?? dan kenapa pula ibu menyusu perlu ambil ESP?? Komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protien. Protien adalah makanan sel. Sel tak kenal nasi lemak, air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protien iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protien. Selain itu protien dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

Protien sangat sensitif. Ianya wujud pada suhu badan kita dan mudah terhapus pada suhu yang tinggi. So apabila kita memasak sumber protien seperti ikan goreng pada suhu yang tinggi, hakikatnya banyak protien yang telah musnah semasa proses memasak itu sendiri.


Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
FB:Raihan Biz
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER