PENGEDAR SAH SHAKLEE PAHANG : KAMI INSAN TERPILIH..PENGHANTARAN AREA KUANTAN

PENEGEDAR SAH SHAKLEE KUANTAN PAHANG



Assalamualaikum dan salam ceria semua.
Harini nak perkenalkan kalian downline saya yang berada di Kuantan.

Ni share daripada status Biz Partner saya Kak Masleza.


'Bukan semua org sanggup sahut cabaran diri sendiri untuk berjaya dalam hidup.
Ada yang sanggup hidup biasa je. Sebab tak nak beri peluang pada diri sendiri untuk berajaya capai apa yg diimpikan...Tahniah pada semua sid yg menceburkan diri dlm biz shaklee khusus kepada ank cucu cicit biz shaklee saya kerana kalian mahukan HIDUP YG LUAR BIASA..insyallah..kita bantu insan lain baiki tahap kesihatan, dan bantu tambah nilai dlm kehidupan orang lain..allah balas setiap kebaikan kita dengan berganda2 darinya..percaya lah..rezeki itu milik Allah.'

ade yg nk hdup luar biasa
jom join team hebat saya
mentor saya Norita Idris
sifu saya Raihan's Vita-Shop
kami guide anda from zero to hero



Bagi mereke yang berada sekitar Kuantan Pahang boleh dapatkan produk Shaklee daripada Pengedar Sah Shaklee Kuantan boleh hubungi beliau.









Masleza
pm/wsup 0189059270 | Masleza

Pengedar Sah Shaklee Kuantan


Comments

Unknown said…
Tq for ur support. .doakn mg k.mas berjaya spt bonda..love u

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER