SHAKLEE MENYUMBANG KEPADA ISRAEL???

BOIKOT SHAKLEE TANPA USUL PERIKSA



Semakin ramai membuta tuli yg menfitnah syarikat Shaklee sbg penyumbang kpd Israel. Tolong siasat dulu dan kaji dulu sebelum mengeluarkan kenyataan..
FITNAH BERDOSA BESAR.

So pihak Shaklee tdk akn berdiam diri utk membela kami ahli2 di bawah naungannya.
Website tersebut hak milik individu2 yg juga ahli Shaklee(sila refer gmbr tertera nama ahli tersebut) yg merupakan ahli shaklee negara mrk sendiri dan sumbangan mereka adalah atas inisiatif mereka tidak melibatkan syarikat Shaklee.

Ia sama juga spt dealer beragama Islam sumbangan kpd zakat dan sedekah.Saluran yg berbeza atas tiap2 ahli Shaklee tanpa melibatkan pihak Shaklee itu sendiri.





Ini adalah website yang dikaitkan dengan Shaklee menyumbang kepada Israel. Tolong Klik di Logo SHAKLEE itu. Anda akan dibawa ke website rasmi AHLI SHAKLEE tersebut. 
Website tu mirip sekali dengan website SHAKLEE tetapi berfikir logik sekarang. Sila klik pada Tab di atas tajuk ABOUT US dan pilih Team dan anda akan mengetahui ia adalah milik 2 orang Ahli Shaklee di sebalik website tersebut yang menyumbang kepada Israel iaitu Roza Fishman dan David Miller (Sila lihat gambar di bawah).





Sekarang sudah jelas bukan ia adalah milik ahli Shaklee luar negara. Malah kami telah usulkan kepada pihak Shaklee Malaysia untuk pengesahan memandangkan Fitnah ini disebar merata sehingga mengganggu periuk nasi kami dealer-dealer Shaklee terutama kami yang membuat Shakle secara fulltime. Shaklee di Malaysia sudah 20tahun lebih dan masih bertahan sehingga kini. Jika ada pihak tidak bertanggungjawab mahu jatuhkan Shaklee atas unsur-unsur DENGKI atau KHIANAT wallahualam.. Moga diberi taufik hidayah kepada mereka.  Jika anda anti supplement atau jual produk lain henti-hentikanlah. Kalau tak nak amik vitamin Shaklee tak perlu nak sebarkan fitnah ye. Tak nak makan sudah!

Saya yakin syarikat Shaklee tidak terlibat dengan agenda yang tidak baik. Malah saya dah join shaklee semenjak tahun 2011 ia ada isu berulang tiap kali berlalu peperangan melibatkan Israel pasti Shaklee menjadi mangsa pihak-pihak tidak bertanggungjawab mengeluarkan kenyataan untuk memburukkan Shaklee adalah penyumbang kepada Israel untuk pembelian senjata. Allauakbar! Kami yang beragama Islam tak kan menjual produk yang menyumbang ke arah kejahatan dan kekejaman. Sebaliknya kami punya misi dan visi bangunkan ekonomi ummah dengan mengeluarkan zakat dan sedekah. 

Dan di bawah ini penafian Pihak shaklee baru keluar semalam untuk sama-sama meleraikan kekusutan mereka-mereka yang tidak bertanggungjawab menfitnah SHAKLEE. Alhamdulillah kami sangat bersyukur pihak SHAKLEE prihatin terhadap ahli-ahli di bawah naungannya. Moga tiada lagi was-was serta semakin ramai yang dapat merasai kebaikan produk shaklee malah tambah ekononi samada secara separuh masa atau sepenuh masa. Moga kejayaan mengiringi kita semua untuk sama-sama menyumbang kepada jalan Allah juga. Amin.... 





Setinggi penghargaan kepada para pelanggan Shaklee dan terutama customer saya yang setia membeli daripada saya atas sokongan anda saya tidak akan terus berada di sini. Tak lupa juga kekuatan saya downline-downline saya DESIRE team yang turut sama terkesan dengan isu ini. Allah ada untuk membela nasib insan teraniaya. In shaa Allah. Moga kita sama-sama terus melangkah baju dan berjaya Menggapai Bintang. 

Ketahui info SHAKLEE HALAL KLIK SINI




Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?
SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
HAFIEZ 017-2121160
MASTER COORDINATOR SHAKLEE 

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER