PENGIKTIRAFAN DAN ANUGERAH PALING BERMAKNA SEUMUR HIDUP KAMI

NATIONAL CONFERENCE 2014 MENGIKTIRAF RAMAI USAHAWAN SHAKLEE UNTUK MENJANA EKONOMI UMMAH

Tarikh : 7 & 8 Jun 2014
Tempat  : Sunway Piramid Convention Centre.


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulillah syukur harini baru berkesempatan nak cerita tentang majlis gilang gemilang bulan lepas. Namun kemeriahan tetap saya rasakan lagi. Betapa happy dan bersyukur dipertemukan dengan biz Shaklee. Ucapan terima kasih tak terhingga kepada suami merangkap biz partner saya Master Hafiez dan tak lupa juga insan yang mengenalkan saya dalam dunia Shaklee tak lain tak bukan Master Norita dan suami beliau Master Naquib. Yang paling gembira bonda saya Puan Siti Rohani dan my sis Nila Kandi Juita turut sama-sama meraikan majlis gilang gemilang ini.

Alhamdulillah NC pada tahun ini lebih bermakna kerana kalini merasa lalu red carpet sebagai Master Coordinator Shaklee dan mendapat lebih banyak anugerah daripada tahun-tahun lepas. Actually tahun lepas pun dapat award juga dan masa tu rank Key Coordinator kalau tak silap. Dan masa tu memang saya dah azam dalam diri tahun depan (maknanya tahun nilah) saya perlu jadi Master Coordinator. Alhamdulillah Allah makbulkan impian kami suami isteri malah pada NC tahun ini dapat lihat lebih ramai anak cucu Shaklee saya team DESIRE naik pentas. Bonda bangga sangat dengan pencapaian kalian. Tahun lepas naik sorang-sorang tahun ni lebih meriah lagi ramai team DESIRE dan rakan2 biz mendapat anugerah atas usaha mereka tahun lepas. Syukur Alhamdulillah.

Dan kelainan pada tahun ini NC diadakan selama 2 hari berturut dengan ribuan penerima award luar biasa dari tahun sebelumnya. Turut memberi ucapan pada hari bersejarah tu Pengerusi Shaklee Malaysia Mr Victor Lim, CEO Shaklee (bos besar Shaklee) Mr Roger Barnett. Info kesihatan dari pakar nutrisi Shaklee Dr Bruce Dagger. Shaklee ni bukan calang-calang produk ye. Sebab tu saya rasa lebih yakin dengan kehebatan produk ini dikaji oleh pakar-pakar terdiri daripada doktor-doktor bidang makanan tambahan.

Ok nak share gambar-gambar kami sepanjang majlis ini.






  









                                            



 




Inilah sedikit gambar yang nak dikongsikan pada semua. Meriahkan dan happy masing-masing dapat award. Saya yakin lebih ramai lagi anak cucu cicit Shaklee saya yang pasti merasa award daripada Shaklee. Yang ada sampai terharu sangat-sangat selama bekerja tetap pun tak pernah dapat award macam ni malah ada jemputan makan malam lagi. Serius memang berbaloi usahakan biz shaklee ni.

Anda pun nak jadi sebahagian keluarga DESIRE??
Kami Master Raihan dan Master Hafiez akan membimbing anda untuk memulakan langkah dalam biz Shaklee.
Daftar sebagai ahli Shaklee harini untuk menikmati pelbagai faedah dan bonus hebat.


HUBUNGI


 SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS
PENGEDAR SHAKLEE KLANG DAN PORT KLANG
MASTER COORDINATOR SHAKLEE 
 
 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 

♥COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang



Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER