Skincare Nutriwhite Buat Kulit Saya Glowing

Skincare Nutriwhite Menjadi Pilihan Saya


Assalamualaikum dan salam ceria semua pembaca blog saya.
Harini saya nak kongsi pula tentang Skincare yang saya gunakan Nutriwhite semestinya produk Shaklee. Sebelum ni saya guna campur-campur memandangkan kulit saya tak sensitif walaupun bertukar macam produk.

Dan saya pengguna tegar krim herba Natasya sebelum ni. Kemudian bila saya tengok krim ni tersenarai antara krim yang tidak diluluskan dan mengandungi bahan kimia tinggi terus saya stop guna. Patutlah pakai kulit macam semakin menipis je dan mudah merah bila berpeluh. So alhamdulillah saya terbuka hati nak guna skincare Shaklee Nutriwhite dan Enfuselle.

Tapi untuk sharing harini saya nak kongsi tentang Nutriwhite dulu ye. Saya guna Gentle Make Up Remover dan juga pencuci muka Gentle Deep Foaming Cleanser. Serius memang puas hati lepas saya guna dua produk ni.

So kat bawah ni testimoni saya sendiri. Gambar sebelum dan selepas. Bila pakai make up remover sental daki-daki kat muka. Kemudian terus cuci muka dengan pencuci Nutriwhite. Hasilnya kulit lebih tegang dan glowing gitu. Syok tau.



Testimoni saya




Gentle Action Make Up Remover Nutriwhite
Gentle Action Make Up Remover Nutriwhite



Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite
Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite




Pencuci muka ni best sangat tau natural tiada bau wangi pun macam pencuci lain yang saya guna. Husband guna sekali kalau tak sebelum ni sorang pencuci muka lain-lain. Apa yang best pencuci muka dan make up remover ni jimat sangat-sangat sebab tahan lama sampai 6 bulan lebih. Harga berbaloi dengan tempoh masa dan keberkesanannya..hehe..

Saya sarankan untuk make up remover ni boleh guna untuk tanggal make up seharian bekerja boleh guna siang atau malam. If tak make up pun boleh guna buat masker atau sental urutan kat muka. Memang best sangat whitehead dan blackhead pun tanggal. 

Pencuci muka pula sesuai untuk yang kulit normal dan berjerawat. Jika kulit muka sensitif tak sesuai saya sarankan guna Set enfuselle ye ada untuk kulit kering dan berminyak. Yang ni saya kongsikan kemudian.

Ok u all ni je testimoni skincare yang saya guna. Ramai yang kata Nutriwhite setanding SKII..hehe...


Jom cuba. Belum cuba belum tahu bestnya lepas guna.



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

PUAN RAIHAN 017-2549388
ENCIK HAFIEZ 017-2549358

Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER