Taklimat Kesihatan Shaklee di Hotel Crytal Crown Klang Sesi Julai 2015

Taklimat Kesihatan Shaklee di Hotel Crytal Crown Klang 


Tarikh  : 30 Julai 2015 (Khamis)
Tempat : Hotel Crystal Crown Klang
Masa    : 8.30 - 10 malam
Topik   : Hidup Muda dan Sihat
Pakar Nutrisi : Puan Siti Sarah Binti Che Haludin


Alhamdulillah berkesempatan untuk sertai Taklimat kesihatan Shaklee pada 30 Julai lepas topik yang sangat menarik Hidup Muda dan sihat kira awet muda lah kan. Tu yang excited nak pergi juga taklimat kesihatan ni. So topik ni lebih kepada untuk amalkan produk ekslusif Shaklee dan paling istimewa iaitu Vivix shaklee. 

Walaupun harga memang boleh tahan tapi hasilnya ia membantu lebih ramai meningkatkan taraf kesihatan menjadi lebih baik. Perkongsian kesihatan oleh pakar nutrisi Shaklee sendiri Puan Siti Sarah. So memang bagus lah hadir kelas macam ni sebab sebagai pengedar shaklee dapat tambah ilmu pentingnya kesihatan dan juga produk yang diperlukan. Dan ia turut mengajar cara bagaimana nak consult pelanggan produk yang sesuai.

So rugi sangat-sangat kalau jadi ahli tapi tak gunakan peluang yang shaklee bagi untuk hadir taklimat kesihatan. Anda yang belum jadi ahli pun boleh join juga tau. Sambil-sambil tambah ilmu kesihatan bukan kami nak menjual tapi berkongsi. Mana tahu ia beri manfaat untuk anda, keluarga atau kawan-kawan perlukan juga supplement. Sebab sekarang mencegah lebih baik dari merawat. 



Awet muda dengan Vivix
Awet muda dengan Vivix


Petua Kecantikan Ayu Raudha Artis terkenal Malaysia


Petua Kecantikan Ayu Raudha Artis terkenal Malaysia
Petua Kecantikan Ayu Raudhah


Ramuan Semulajadi Vivix



Ramuan Semulajadi Vivix


Ramai yang bila dah sakit baru nak amalkan supplement tapi masa tu proses pemulihan nak ambil masalah nak repair sel-sel yang rosak. So sebelum kita sakit bagus amalkan supplement dari sekarang ia bukan khusus untuk masalah kesihatan tetapi nak lengkapkan nutrisi dalam badan.


Taklimat Kesihatan Shaklee di Hotel Crytal Crown Klang Sesi Julai 2015
Bersama Puan sarah dan Miss Jaclyn

Taklimat Kesihatan Shaklee di Hotel Crytal Crown Klang Sesi Julai 2015
Puan sarah sedang bagi taklimat
Taklimat Kesihatan Shaklee di Hotel Crytal Crown Klang Sesi Julai 2015
Kesan jika tak jaga kesihatan

Nak kongsikan gambar sekitar kelas tak lah banyak tapi saya bangga dan suka hadiri kelas Shaklee. Suami pun excited juga tambah ilmu produk kerana kami sama-sama biz partner dalam Shaklee.


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Berminat nak jadi ahli Shaklee sekitar Bandar Botanic, Port Klang, Klang, Shah Alam, Bukit Tinggi, Andalas, Teluk Panglima Garang.


Nak rasai kelainan BERSHAKLEE?SIHAT, CERIA DAN GEMBIRA.


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
Shaklee ID 852419

ct_nusrat@yahoo.com
Free consultation for every purchase
LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
FB: Raihan's Vita Shop 

PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER