Testimoni Set B - Susu Bertambah dan Pekat

Alhamdulillah ramai yang mengagumi dan merasai keberkesanan Set B ini. Salah seorang customer saya pun turut merasa susu semakin banyak malah nak repeat order...So kat bawah ni antara perbualan kami kat fb..;)
Saya:salam nawal..sht?bby sht?cmne slpas consume set b?
Nawal : salam sihat baby pon ok cm kurang minum bila sy keje...alhamdulillah purata pam 8-9 oz..nnti nak order lg...thanks yer sbb bgtau produk
Saya: alhamdulillah...ok same2
Walaupun ringkas perbualan kami tapi jawapannya memuaskan hati..Benda yang baik kite sebar2kan...

Ni satu lagi testimoni dari customer saya Eira



12:23pm

salam eira n bby sht?cmne pas consume set b?

12:23p

wsalam
alhamdulillah sihat
bagus set ni
susu jadi pekat




Alhamdulillah ramai berpuas hati dengan Set B..



Sharing is Caring
Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM80 dan free delivery. Sms kan kepada saya 017-2549388

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER