Testimoni Set Tripple M

asih ingat lagi dengan TIPS EKSLUSIF khusus untuk ibu-ibu menyusu dan juga RAHSIA kehebatan SET TRIPPLE M? Jom baca testimoni daripada Brunei.

credit to Ida dan Salwa

Testimonial Triple M dari Brunei

 

Assalamualaikum Ida. Hari ni, masuk hari ke 6 ambil supplement Triple M. Syukur Alhamdulillah...BM semakin meningkat, normally average, saya dapat total 15oz sehari, dalam 6 hari ni, saya dpt between 19oz-23oz. Hari ni dpt 20oz, Alhamdulillah, happy sangat2.. Soon I nak order Vit calcium lg =)..harap2 dpt sediakan stok utk bulan puasa nanti.


Alhamdulillah, saya hari ni hari ke 12 makan supplement Triple M.. dari express BM 3 kali sehari ke 5 kali sehari..Milk supply meningkat, alhamdulillah.. usually dpt total 15 oz sehari.. sekarang naik at least 20 oz..=)
Apakah SET TRIPPLE M?

Set TRIPPLE M terdiri daripada SET B ( Vitalea, B Complex dan Vitamin C) serta tambahan Ostematrix dan Energizing Soy Protein. Hasil kajian kami sepanjang set penyusuan Shaklee group kami (Euphoria GBS) mengadakannya di pasaran, telah mendapati bahawa pengambila ESP dan Ostematrix memberi kesan yang positif dan optimum terhadap penghasilan susu ibu, dengan cara pengambilan yang betul dan tepat. TIPS EKSLUSIF adalah milik Euphoria GBS dan hanya diberikan kepada customers kami.


Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM80 dan free delivery. Sms kan kepada saya 017-2549388. 

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER