IDAMKAN KULIT YG CANTIK,BERSIH DAN BERSERI-SERI DENGAN SET D

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease


Salam semua...

Alhamdulillah suka bila mendengar feedbanck dari pengguna2 shaklee yang inginkan kesihatan yg baik n kulit yg cantik tanpa perlu berhabis duit yg banyak utk dapatkan rawatan dan krim2 muka di pasaran.
Penjagaan dalaman perlu dititikberatkan juga utk mendapat kesihatan n kecantikan dalaman luaran juga.So,tak eprcaya lagi ramai berpuas hati. Jom baca testi kat bawah ni yg pasti buat anda teruja malah saya sendiri sudah alaminye....
APA YG BELIAU ALAMI??
-KULIT CANTIK

-BERSIH DAN SIHAT
-BERSERI-SERI GLOWING GITU






Info ringkas vitamin dalam set D


Set D (KULIT DAN KESUBURAN)

B Complex
Vitamin C
Vitamin E

Vita-C dan Vita-E adalah gabungan antioksidan, bermanfaat untuk menghapuskan radikal bebas dalam tubuh. Vitamin E menjadikan seseorang nampak muda kerana ia menghalang perkembangan sel penuaan.

Gabungan vitamin-vitamin di atas berguna untuk mencegah jerawat dan melupuskan parut jerawat baru. Menjadikan wajah lebih berseri dari dalam.


Khasiat Vitamin C:meningkatkan sistem pertahanan badanstress meningkatkan keperluan vitamin Cperokok dan orang sekelilingnya memerlukan vitamin Csejenis kolagen seperti glu yang melekatkan sel-selmencegah gusi berdarahmembantu menyembuhkan lukamemerangi kimia toksikmenyingkatkan selsemabertindak sebagai antioksida


Khasiat B Complex Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress (sebagai penenang), Membantu meninggikan sistem pertahanan badan, menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu berfikiran positif sentiasa(mood baik..)...so, bila kurangnya stress dan mood happy, secara automatik penghasilan susu akan lebih lancar. (khusus ibu menyusu).Pengambilan pil perancang memerlukan pengambilan b complex yang konsisten kerana pengambilan pil perancang memusnahkan zat vitamin B yang sedia ada di dalam badan si ibu.Vitamin B juga dapat melahirkan wajah yang cantik berseri dan tidak kusam.

Khasiat Vitamin E Menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas.Melindungi paru2 dari pencemaran udara.Meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit.Anti oksidan.Membekalkan oksigen ke sel-sel badan.Mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk).Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil(tdk digalakkan ambil).Menyelesaikan masalah kelesuan.Mengurangkan risiko parut yang besar.Merendahkan kadar kolesterol.Membantu mencegah kanser.Merendahkan risiko katarak.Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.

Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.








* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.  

 

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.




LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Vita Shop
ID SHAKLEE : 852419
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com




Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER