PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG



SHAKLEE ID 852419Raihan's Vita-Shop
ID SHAKLEE 852419


ANDA BOLEH BUAT PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE DGN MENGGUNAKAN ID SAYA DI MANA2 BRANCH BERHAMPIRAN. SHAKLEE TDK MEMPUNYAI STOKIS,SILA DAPATKAN DARI PENGEDAR YG DISAHKAN.



Assalamualaikum dan selamat sejahtera ..

Ingin mencuba dan mencari produk Kesihatan Shaklee???Jom dapatkan melalui saya Pengedar Sah Shaklee Port Klang(tinggal Kampung Teluk Nipah Pulau Indah).Boleh pick up sendiri atau hello2 saya if nak COD(Cash On Delivery) area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang juga...

Sekadar Perkongsian tentang Penjagaan Kesihatan di kalangan wanita,Kehamilan,Penyusuan Susu Ibu,Supplement SHAKLEE, dan Tips2 Berguna Untuk Rujukan Bersama....

Saya menyediakan beberapa Set Euphoria terdiri daripada vitamin Shaklee

1.Set Menyusu
2.Set Berpantang
3.Set Kecantikan kulit dan Kesuburan
4.Set Feminin
5.Set Slimming
6.Set Kehamilan

7. Set Si Manja

dan bermacam-macam lagi Produk Shaklee yg sangat berkualiti dan keberkesanannya


Sedikit perkongsian saya sebelum menjadi pengedar Shaklee,bermula bulan 3 tahun 
lepas saya hanya ingin mencuba Set Menyusu utk perjalanan penyusuan saya. Terus jatuh cinta setelah sebulan consume membantu dalam melancarkan penyusuan saya malah stok susu kian bertambah dan susu bertambah pekat baby pun cepat kenyang. 

Alhamdulillah kini hampir 2tahun menggunakan produk Shaklee dan anak saya sekarang berumur 2tahun lebih masih menyusu badan. Selain tu saya consume juga produk yang lain khusus utk kecantikan kulit juga dan ramai yg memuji kulit saya cantik(chewah perasan la..hii)...Alhamdulillah syukur dikurniakan kulit yg sihat n cantik lebih berkeyakinan utk berkongsi dan ramai yg berpuas hati dengan produk Shaklee.

Kini,saya buat part time biz Shaklee walaupun ada kerja tetap(pegawai kastam je)..Sikit sebanyak bantu suami dan perbelanjaan keluarga malah melebihi gaji sebulan saya..Alhamdulillah pendapatan kini 4 ANGKA..sape nak bagikan juz part time je...Syukur sangat2.......TAPI Shaklee bukanlah ejen cepat KAYA, yang penting RAJIN dan USAHA In shaa Allah pasti rezki bertambah malah saya mempunyai grup sendiri utk anak didik saya dan grup biz yg besar  utk guideline bagaimana utk bermula.





Keistimewaan Shaklee :
  • Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Produknya yang asli dan semulajadi benar-benar menawan hati saya ditambah ia memberi kesan yang hebat pada taraf kesihatan saya dan keluarga. 

  • Ia antara syarikat MLM yang adil. Apabila dah bergelar pemimpin [bermula tahap Supervisor] bermakna kita dah break dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid maka bonus kita dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malah kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha. 

  • Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi ianya langsung dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat. 

  • Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semulajadi terbukti apabila tiada silika gel di dalam botol vitamin Shaklee. 
  • Halal dan diyakini serta punya kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. 

So apa tunggu lagi?Berminat nak join ahli??


Apa kelebihan daftar menjadi ahli Shaklee?

  • Anda boleh membeli produk FullPack dengan harga ahli serta MENIKMATI ganjaran dalam bentuk point seterusnya boleh dikumpul dalam masa sebulan dan jika layak akan menerima bonus tunai dari Syarikat.

  • Shaklee menawarkan 3 C: Cash, Car & Convention. Saya dan ramai Euphoria dah menikmati kelebihan ini.

  • Anda boleh menjadikan Shaklee sebagai salah satu sumber untuk menjana pendapatan sampingan sehingga 5 angka dan tiada yang mustahil.

  • Kami memberikan training tertutup sekiranya anda berminat menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan anda.

  • Modal serendah RM75 untuk pendaftaran ahli. [RM85 bagi Sabah Sarawak].
Jika anda berdekatan dengan branch Shaklee, boleh guna ID 852419 dan anda akan mendapat harga ahli. Sila maklumkan saya, kerana anda berhak mendapat FREE CONSULTATION daripada saya.


Cawangan Kami
Waktu Perniagaan
Kuala Lumpur
31, Jalan 2A/27A, Section 1,
 
Wangsa Maju Setapak,
 
53300 Kuala Lumpur.
Telefon : 603-4142 6442 
Fax: 603-4149 6313 
Hubungi : 
Ida ( Penyelia Cawangan)
Isnin hingga Jumaat
10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sabtu 
(Pertama & Ketiga):
10:00 a.m. to 7:00 p.m
Penang
A-2, Jalan Todak 1,
Pusatbandar Seberang Jaya, 
13700 Perai.
Telefon : 604-397 4325 
Fax: 604-397 4324
Hubungi : Cannie Teoh
(Penyelia Cawangan)
Isnin hingga Jumaat
10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sabtu 
(Pertama & Ketiga):
10:00 a.m. to 7:00 p.m
Ipoh
32, Medan Istana 1, 
Bandar Ipoh Raya, 
30000 Ipoh.
Telefon: 605-241 8260 
Fax: 605-241 8263 
Hubungi : Eunice Lau
(Penyelia Cawangan)
Isnin hingga Jumaat
10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sabtu 
(Pertama & Ketiga):
10:00 a.m. to 7:00 p.m
Johor Bahru
14, Jalan Molek 1/10,
Taman Molek,
 
81100 Johor Bahru.
Telefon: 607-352 5188 
Fax: 607-352 4188 
Hubungi : Fiona Chow 
(Penyelia Cawangan)
Isnin hingga Jumaat
10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sabtu 
(Pertama & Ketiga):
10:00 a.m. to 7:00 p.m
Kota Bharu 
319, Section 25, Bandar Kota Bharu,
 
Jalan Sultan Yahya Petra,
 
15200 Kota Bharu.
Telefon: 609-747 8688 
Fax: 609-747 7711
 

Hubungi : Anuar
(Penyelia Cawangan)
Ahad hingga Khamis
10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sabtu 
(Pertama & Ketiga):
10:00 a.m. to 7:00 p.m
Kota Kinabalu 
Lot 4.1, Neutron Point,
 
Lorong Poin Neutron,
Jalan Lintas Khidmat,
88300 Kota Kinabalu.
Telefon : 6088-393 848 
Fax: 6088-393 851
Hubungi : Olivia Fernandez
(Penyelia Cawangan)
Isnin hingga Jumaat
10:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sabtu 
(Pertama & Ketiga):
10:00 a.m. to 7:00 p.m


HUBUNGI KAMI

RAIHAN 017-2549388
HAFIEZ 017-2121160
MASTER COORDINATOR SHAKLEE 

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 
PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PORT KLANG, PENGEDAR SAH SHAKLEE PANDAMARAN, PENGEDAR SAH SHAKLEE BUKIT TINGGI, PENGEDAR SAH SHAKLEE TELUK PANGLIMA GARANG,







Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER