TESTIMONI SET D+ALFALFA - KULIT CANTIK,CERAH,HALUS,ANJAL DAN GEBU....HUBUNGAN SUAMI ISTERI SEMAKIN HANGAT...

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

From my lovely customer tq 4 sharing Safura's Shaklee


Setelah 3minggu mengamalkan produk shaklee isiatu set d dan alfalfa beliau sangat2 berpuas hati dan jatuh cinta....Produk ni bantu utk penjagaan kesihatan,kecantikan dalaman n luaran serta hubungan suami isteri...Alhamdulilah happy for her..

SHARING : bismillahirrahmanirrahim. Alhamdulillah. selepas menggunakan produk skincare/kesuburan dari SHAKLEE slama hampir 3 mingggu, saya perasan kulit saya semakin cerah, halus, anjal dan gebuss. bukan hnye pda wajah tp sluruh badan. Yg bestnye, jerawat dah xbrani nak singgah. parut2 jerawat semakin pudar. nk blend foundation pun senang. dan muka xbcapuk. muke da kurang bminyak nampk glowing dan moist!! sblm ni, da mcm2 pencuci muke da gune. duit pun da byk kopak tp sumenye xmendatangkan hasil. tpi lpas amalkan Vitamin c,vitamin E, Vitamin B complex dan Alfalfa sy da xnak cari lain da. hubungan suami isteri juge smakin hangat!! hehe!! dulu pembeli tp sekarang dan berani mnjdi pgedar krn kberkesanannya! I ♥ SHAKLEE!! BERMINAT BOLEH PM SY UTK DPTKAN HRGA ISTIMEWA! :D



untuk info Set D leh klik cni


* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.  


Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.



HUBUNGI



 SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS

 Shaklee ID 852419
 ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
 Free consultation for every purchase
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop 

COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Jalan kebun dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER