TESTIMONI GLA COMPLEX - PERIOD LANCAR,KESIHATAN BERTAMBAH BAIK DAN KULIT SEMAKIN CANTIK

  These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease



Pija


Tengok customer share testimoni, saya pun rasa nak berkongsi juga. Raihan, saya nak share testimoni tapi rahsiakan identiti sy ye..segan..

Sebenarnya baru seminggu saya amalkan GLA ni.. Saya amalkan dua biji sehari, waktu bangun tidur dan sebelum tidur.. Walaupun baru seminggu ambil, saya dah rasa beberapa perubahan..

Masa kali pertama saya ambil GLA, saya hari ke-3 period. Biasanya kalau hari ke-3 period ni saya ada alami sikit period pain n darah period tu keluar berketul-ketul. Tapi, walaupun baru sehari ambil GLA period saya lancar dan tak ada period pain. One more, warna darah yang keluar tu warna merah yang sihat. (Biasanya darah period saya gelap sikit) saya juga biasanya ada masalah keputihan selepas period. Kadang2 saya pun was2 nak mandi wajib sebab keputihan tu kadang2 warna sedikit coklat. Memang tak selesa tapi lepas ambil GLA, masalah keputihan tu dah tak ada. Lepas period memang clear dah tak ada keputihan yang buat saya was2.

Dah seminggu amalkan GLA ni saya perasan liang pori pada muka mengecil. Saya pun memang ada sedikit parut chicken-pox. Parut lama dan dah macam2 cara saya cuba untuk hilangkan.. Apa yang saya perasan, parut tu semakin pudar. Alhamdulillah..

Sistem pencernaan juga terasa lebih baik. Tiap pagi wajib buang. Perut pun rasa selesa.

Terima kasih ya raihan sebab recommendkan GLA ni.sangat bagus untuk kesihatan dan kecantikan. 


Jom Lihat 15 Kelebihan dan Khasiat GLA Complex ni....
Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
Membantu meningkatkan kesuburan
Melegakan PMS (Sindrom Pra-Haid)
Membantu dalam menangani menopous
Menguatkan kuku dan rambut
Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
Membantu menangani Ekzema
Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
Mengandungi Vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
Menguatkan Imuniti tubuh
Memperlahankan proses penuaan
Mengurangkan blood-cot yang boleh menyebabkan serangan jantung
Mengawal kencing manis dan darah tinggi
Mengawal kolestrol
Untuk fungsi saraf
 




* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut. 





untuk info GLA refer cni ye
utk lebih info gla boleh refer blog sy http://babyqaireen.blogspot.com/search/label/GLA%20Complex



Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.



LIKE FB Fanpage Women,Pregnancy and Breasfeeding
FB:Raihan's Vita Shop
ID SHAKLEE : 852419
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER