Beza Set Breastfeeding Shaklee Dengan Milk Booster Lain

credit

Bercakap tentang milk booster, makanan tambah susu dan sebagainya, memang ada banyak pendapat dan cara masing-masing. Ini kerana memang ada banyak jenis milk booster yang sudah menjadi amalan turun-temurun, dalam pelbagai masyarakat.
Walau bagaimana pun, ada ibu yang mengadu dah cuba macam-macam tapi tak berhasil (termasuk usaha mengepam). Oleh itu kita tengok email di bawah ni:

Ubat-ubat yang dibekalkan doktor seperti Motilium, Maxolon dan sebagainya adalah uhat tahan muntah, dan side effectnya, ibu akan menghasilkan susu badan. Namun yang tak bestnya, banyak pula side effectnya, termasuklah stress, depress dan sebagainya.
Lalu ibu di atas telah mencuba Shaklee, dan akhrnya beliau telah menghantar email seperti di bawah:
Nampak perbezaannya, setelah mengambil set breastfeeding Shaklee dengan milk booster lain sebelumnya? Yang seronoknya set Shaklee telah menyelesaikan masalah-masalah beliau yang lain. Masa ambil ubat dulu, masalah lain yang datang, kan?

Memang tak salah langsung kita ambil milk booster selain Shaklee, tapi dalam set Shaklee ni mengandungi keperluan diri ibu sendiri. Berbeza dengan milk booster lain yang memang “booster” semata-mata. Susu banyak tapi ibu lesu, pucat, penat…. tapi dengan Shaklee ibu sihat, ceria, happy malah bertambah cun melecun ;)

Saya sendiri pun sebenarnya mengamalkan juga l0ngan kering, habbastussauda dan sebagainya, tapi set breastfeeding Shaklee tetap menjadi amalan saya setiap hari. Ia adalah keperluan tubuh badan saya untuk sentiasa sihat dan ceria demi suami dan anak-anak.
Macamana? Nak susu banyak tapi penat dan stress atau susu banyak juga tapi happy & ceria?


Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Kami menyediakan trial pack untuk 30 hari consume dengan harga serendah RM80 dan free delivery. Sms kan kepada saya 017-2549388.

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER