Hubby Pelik Baju dan Cadar Kerap Tukar - Testimoni dari Suhanizah




Kredit : http://zimahdepart.blogspot.com/2011/05/hubby-pelik-baju-dan-cadar-kerap-tukar.html




Assalamulaikum

Actually dah lama nak publish cerita pasal Sue ni..tapi tak berkesempatan.Ada lagi kes baju dan cadar basah dek kerana susu ibu..

Ni sms dari Sue bertarikh 19 April 2011 2:02PM..

" Wslm kak, alhandulillah sht, ank pn sht..kak, alhamdulillah susu makin byk pastu susu jd pekat..kdg2 ank mnm skit je dh kenyang..adakala bj basah lencun kalo xpam..suke sgt.."

Sue telah mendapat hasilnya..sampai basah-basah cadar...Tapi saya memang tekankan PRINSIP ASAS PENYUSUAN..3 PERKARA PENTING memang kita kena buat selain dari amik suplemen
  • Kekerapan mengosongkan breast selang 3-4 jam setiap hari
  • Pengambilan air masak yang banyak sekurang-kurangnya 3L sehari
  • Istiqamah dan sentiasa berdoa kepada ALLAH
InsyaALLAh dengan mengamalkan 3 PERKARA PENTING ini dan juga pengambilan suplemen mengikut jadual..hasilnya memang ibu semua akan teruja!!
-----------------------------------------------------------------------------------
Jika ibu-ibu teruja dengan testimoni di atas ayuh cuba rasai kehebatan dan keberkesanan set B kami sekarang.  Bagi mereka yang membeli dengan saya anda juga akan berpeluang untuk berforum di ruangan GBS SHAKLEE kami dengan mengaddkan nama anda kepada saya iaitu Azrina Mohd Tajul Ariffin dan anda berpeluang mempelajari teknik-teknik penyusuan dan cara makan suplemen dengan lebih berkesan dan dengan cara yang betul. Rugikan jika anda tak sertai ruangan forum kami. Ruangan kami tidak seperti K.I.M ataupun susuibu.com kerana kami memberikan anda fakta yang tepat dan benar.

credit


Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER