Testimoni Set C : Baby SEMANGAT bila ibu berpantang dengan set C

Betapa bertuahnya mereka yang sentiasa menyediakan payung sebelum hujan. Betapa bertuahnya mereka yang sedar bila langit mula mendung, tangan menggenggam payung. Betapa bertuahnya bila hujan turun, mereka yang berpayung hanya merasa tempias hujan sahaja.


Seorang teman menghantar mesej petang tadi...

"Kak N! Thoriq dah 4.2kg at 3 weeks!". Bayi ini lahir 2.9kg.

Beliau adalah Ummu Aiman yang pernah ibu coretkan kisahnya dalam blog ibu.

Tidak kurang dengan MommyLyna.... "Alhamdulillah kak, Danny dah 4.4kg  cukup sebulan." . Bayi ini  lahir 2.8 kg.

Alhamdulillah kenaikan dan pembesaran yang sangat memberansangkan.


Bagaimana mereka dapat hasil sebegini? Alhamdulillah mereka menjaga pemakanan sejak dalam berpantang. Mereka pastikan pengambilan vitamin yang konsisten. Mereka mengambil vitamin ini agar mereka segar, sihat dan kekal bertenaga. Namun seperti yang kita sedia maklum, apa jua yang ibu makan memberi kesan kepada anak iaitu melalui susuibu itu sendiri. Kesan pengambilan vitamin ini turut dirasakan oleh bayi dan ini jelas dilihat dari segi pembesaran mereka yang sangat positif.


Addin dan Nasa melalui pembesaran "over shoot" di kala umur mereka 6 bulan pertama. Mereka dah cecah berat 10 kg sebelum 6 bulan. Mereka tak dikira obessiti memandangkan mereka minum susuibu sahaja. Selepas umur mereka lebih 6 bulan, graf mereka menjadi paras normal disebabkan mereka dah mula aktif. Alhamdulillah tak melalui masalah berat anak kurang atau rendah dari paras sepatutnya kerana mereka telah membesar dengan baik sejak peringkat 6 bulan terawal.


 Nasa during 3 months yr old. My michelin baby!



Addin during 1 year old.



Pada pendapat ibu secara peribadi, pengambilan vitamin sangat membantu ibu baik dari proses ceaserean untuk dua putera ibu ini...iaitu Addin dan Nasa. Namun kesannya sangat hebat apabila susuibu yang mengalir untuk mereka turut mengandungi vitamin yang ibu makan. Bagi yang pernah datang rumah tengok album mereka pastinya terkejut melihat perkembangan mereka seawal 6 bulan yang pertama. Memang satu kenangan paling manis menyusukan anak dengan susuibu. Alhamdulillah.

Maka, jika anda akan melahirkan bayi anda tidak lama lagi....apakata cuba makan vitamin Shaklee dan dapatkan konsultasi yang lengkap cara pengambilan vitamin demi pembesaran si comel anda.

Kami menyediakan set berpantang dan untuk di consume selama 40 hari

Euphoria Trial Pack set C 

Vitalea/Mulivitamins
B Complex

Vitamin C
Zinc

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  

 


Untuk pertanyaan atau konsultansi percuma boleh hubungi saya melalui:
Sms/call:017-2549388
Email:ct_nusrat@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER