dari kulit jerawat bernanah kini sudah makin cerah dan licin

Adakah anda seorang yang mempunyai masalah kulit yang chronic? Kulit berjerawat yang menanah akibat sinus atau resdung? Pasti anda sedih dan rasa rendah diri untuk berhadapan dengan khalayak ramai, mana taknya, terasa buruknya rupa dan orang sekeliling seakan memperkatakan tentang masalah kulit anda, seolah-olah ingin menjadi kecil seperti sang semut supaya tiada siapa yang perasan kewujudan anda... Jadi jangan biarkan keadaan ini terus membelenggu anda. Dapatkan kembali kulit yang sihat dan kembalikan keyakinan diri anda dengan sesuatu yang EXCLUSIVE.

cerita ini direfer di sini ya linknya sbb ni bukan cerita direka².... adik Iffa boleh jadi model shaklee ni.. dari kulit berjerawat bernanah.. alhamdulillah.. bersih kulit dah.. nampak gaya..awek keliling pinggang lah lepas ni ya. Jadi jika anda ada masalah kulit kronik, berjerawat menanah akibat resdung,etc. jom baca kisah Aizat ni..

Cuba lihat perbezaan pada gambar di bawah ini? 




Buat pengetahuan semua, gambar diatas adalah gambar adik Iffa sendiri, Aizat namanya. Adik iffa mengalami alahan kulit yang sangat teruk sehingga menyebabkan mukanya dan beberapa bahagian kulit di kaki di tumbuhi jerawat yang besar dan menanah. Masih Iffa ingat, Aizat pernah berselipar ke sekolah kerana tidak boleh menyarungkan kasut sekolah akibat nanah di kaki yang sgt teruk dan berbau. Jika dilihat memang rasa geli tapi Iffa sangat bersimpati dan runsing kerana ia menganggu Aizat yang ketika itu  sedang menumpukan perhatian di Sekolah sebagai pelajar Ting 5. 


Pelbagai rawatan modern telah dibuat, ubat dimakan kesannya berkurang tetapi bila habis ubatnya, kembali seperti biasa.. Kata doctor kerana sinus a.k.a resdung. iffa juga pernah membawa Aizat untuk berbekam membuang darah kotor.. kasihan rasanya ditoreh2 dibahagian jerawat itu..bagi yang tidak pernah berbekam pasti ngeri melihatnya. Namun alhamdulillah, Iffa berjaya mencari penawar buat adik Iffa. Kerana yakin keberkesanan produk Shaklee Iffa telah susunkan jadual pemakanan untuk adik bagi beberapa produk tertentu. Apakah produk-produknya? Bagi masalah kulit seperti Aizat (Berjerawat, nanah/resdung dan berminyak serta sensitif), Ini adalah Supplement yang Iffa syorkan buat 

  1. Shaklee Vita - C
  2. Shaklee Vita - E
  3. Shaklee Alfalfa Complex
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake
Berapa lama masa diambil utk menampakkan kesan? Bagi Aizat, bulan pertama mengambil Set diatas telah mula memberikan kesan positif dimana, kulit yang bernanah mulai kering. Kini Aizat telah consume Meal Shake untuk bulan ke-3 (3 canister) dan kulit Aizat semakin cerah (tidak lagi kusam), semakin licin, tidak lagi tumbuh jerawat (jika ada sgt terkawal katanya pada Iffa ketika berjumpanya baru-baru ini). Makin ramailah girlfriend yang datang kan adik sayang...Hati - Hati ya =)

Bagaimana pula cara pemakanannya?Semestinya Iffa akan membimbing anda untuk mendapat hasil yang sama seperti Aizat kerana Ianya EXCLUSIVE untuk anda yang mahu kelihatan CANTIK BERSERI dan tampil YAKIN di khalayak ramai.. Jangan biarkan masalah kulit muka menghalangkan keinginan anda dari melakukan aktiviti kegemaran anda!

Untuk Full Pack (for 4-6 months) :
  1. Shaklee Vita - C   : 180 tabs
  2. Shaklee Vita - E   : 120 caps
  3. Shaklee Alfalfa Complex : 330 tabs
  4. Shaklee Vanilla Meal Shake: 1 canister
Bagi yang berminat untuk mendapatkan Set ini, saya juga menyediakan ia didalam bentuk Loose Pack atau mudah dipanggil Trial pack selama sebulan. 

Harga? bagi mereka yang inginkan set EXCLUSIVE ini,message saya di FB atau email di ct_nusrat@yahoo.com  or 017-2549388 .Saya akan berikan harga istimewa utk anda. 
anda:

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER