SUPPLEMENT UTK TAMBAH BERAT BADAN

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 




Assalamualaikum semua...

Nak share produk Shaklee kepada mereka yg kurus dan berusaha nak tambah berat badan selama ni tapi tak berjaya...So apa kata kalian cuba Set Weight Gain kami..
Hanya sesuai untuk golongan yang kurang berat badan dan ingin mencapai berat badan ideal... huhu...sebelum nih asyik bertumpu kat masalah mengurangkan berat badan jerk. kali nih nak citer tentang menambah berat badan pulak yer... tq cery (kwn saya) sebab dah kongsi rahsia menambah berat badan. anda perlu mengambil meal shake, B complex dan vitalea mengikut jadual yang telah disediakan. menurut cery lagi, customer yang mengamalkannya dah naik 2kg lepas sebulan.



Jadual makan utk Weight Gain Set

Pagi (Sarapan) :
Makan pagi (terserah, nasi goreng or nasi lemak or ape2..janji mesti ada daging/ayam /telur/ikan)
Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu Mealshake)
mkn bcomplex (1iji).vitalea 1 biji(dgn plain water

Brunch :
Makan roti, Minum susu 1 gelas

Siang /lunch:
Makan siang yg bergizi seperti biasa-nasi plus lauk ayam/ikan/daging..takyah byk2..

Tea time :
Makan roti, Minum susu 1 gelas(bancuh 1 sudu mealshake)

Makan Malam
(sebaiknya 3-4 jam sebelum tidur..nasi +lauk..sikit2 pun takpe..takyah byk2.janji mkn)..mknvitalea 1 biji lagi

10 menit sebelum tidur :
Makan roti sekeping.. Minum susu 1 gelas

RULES
exercise sehari 10 minit paling kurang...takyah exercise berat..angkat botol air mineral yg 500mlm tu..isi air dlm tu.. angkat mcm angkatberat...angkat turun..pahtu skipping ke..or ape2 exercise utk bina muscle Jgn mkn junk food dan ikut jadual ni selama sebulan.

Jom kita tengok apa ada dengan meal shake, vit B dan vitalea.
meal shake - membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. rasanya sedap mcm milk shake kat McD.
vitalea - membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.

vit B complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.


Testimoni2 mereka yg dah berjaya 




Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda juga akan diberi tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya.


Jika anda ada kekangan kewangan dan ingin mencuba,saya ada sediakan set bajet utk anda.. atau boleh gunakan id sy utk pembelian di branch Shaklee berdekatan 

Ingin mencuba produk Shaklee? 

HUBUNGI 
♥ SITI NUSRAT RAIHAN IDRIS 
♥ Shaklee ID 852419 
♥ ct_nusrat@yahoo.com / 017-2549388
♥ Free consultation for every purchase 
♥LIKE Fanpage FB Babyqaireen Shoppe
♥FB: Raihan's Vita Shop (SILA ADD FRIEND DULU YE)
♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Port Klang,Klang,Bukit Tinggi,Meru,Kapar dan meluaskan jaringan area Teluk Panglima Garang 

Comments

Popular posts from this blog

OsteMatrix

SHAKLEE: Alternatif merawat anak selsema, demam dan batuk

PART 1 : PENGALAMAN VAKSIN COVID19 KAKREHAN - 1ST DOSE VAKSIN PFIZER